2011-05-02
 18:25:27

Min kvällsmat


Jordgubbar,nät melon,annanas,kiwi
 
Mumms mitt goda frukt fat till kvällsmat. Jag och Dan tävlar ju om vem som kan gå ner mest i vikt på en månad och jag ska köpa sånna där soppor och skit men just nu har jag inte pengar till det :) så ikv får det bli frukt till kvällsmat.
 Iallafall önska mig lycka till, hade igentligen hoppas på att jag skulle ut och träna idag men det går ju inte när man har feber. Pusss pusss!


Anonym

Man ska inte änns äta kvällsmat om man kör på diet, men ska inte äta efter kl 19! :D haha


sanna

svar till anonym. Klart man ska äta kvällsmat man är väl ändå människa ? och om du slutar äta kvällsmat eller mat huvudtaget och rå bantar på engång så kommer du gå upp lika fort som du gick ner, fast dubbelt så mycket. Jag tror på äta rätt och träna :) sen brukar man säga att man inte ska äta efter kl 18.00.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: