2011-07-09
 13:24:45

Badat






Godmorgon folket? eller godmiddag, kom precis hem från skogsbrottet. var där med Beckabus, min morgon har inte vartit den lättaste men becka gjorde den till en lätt morgon sen. Jag plaska runt i vattnet som en firre , jätte skönt & svalkande. Nu ska jag se ett avsnitt buffy haha sen blir det grillat. har inte ätit frukost än men nu håller ju pappa på med maten så ingen ide att ta frukost nu. Ikväll blir det iallafall att åka till Bror min <3 han har förkrök ;) Så kl kvart över 5 ska jag möte micke i kumla så ska vi ta tåget till Sebbe :) Blir as bra. behöver vara med mina närmaste just nu känner jag , alla gamla godingar dom äkta personerna.

P u s s  , t i t t a r   k a n s k e   i n    s e n a r e



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: