2011-05-24
 21:50:22

klänning , check !

Jaha då har man fart runt på stan , där träffade jag och mamma min kusin Louise :) mycket trevligt. Vi gick och letade student klänningar typ överallt. Och jag blev på skit humör för jag hittade somvanligt ingenting, jag hatar klänningar och jag hatar att visa mina armar. tål dom inte.. och det är ju svårt för alla kör ju på vit klänning på studenten och jag hade lust att dra på mig svarta byxor och någon snygg blus eller skjorta. Aja sen åkte jag och mami till marieberg en stund och där hittade jag mig en klänning :o Inte någon som jag känner "ååh var bra det känns" men den har kännts bäst hittils och den får duga. är ju bara en dag/kväll sen kan jag köra mitt race med byxor och snygga toppar till ist haha. Nu är det väl bara skor jag ska handla, har inga skor alls. har itne ens vardags skor att ha på mig. Ne nu blir det bigbrother,sen ska jag försöka gå upp hyffsat i morgon och ta en lång promenad eller springtur innan frukosten, fast väckar klockan skiter jag fulla fan i :)

P u s s   &  K r a m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: