2011-05-11
 21:38:58

jag funderar

Gud vad jag velar. Är så trött på att vara röd hårig, färgen går ut på en dusch och jävla hårbomben kostar 200 kr och tar slut jätte fort, och det sliter balle att färga håret 150 gånger om dagen. såå kanske får ta i brun/svart färg igen så slipper jag fäärga och hålla på 24/7. skriv gärna vad ni tkr? Aja nu ska jag kolla om det finns nya avsnitt av mina serier och snart är det bb! Är jätte trött så borde sov igentligen men jag vill ju verkligen se, såndan nörd jag är och det kan fkt inte vänta tills i morgon haha.



Sååå godnatt påer , för mer idag kommer jag inte titta in här. och om det är någon som är intresserad så är jag inte sugen på att gå till pratiken, nooope! Kaasst är det fkt. Puss&kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: