2011-05-08
 02:20:40

blabla

Kom precis hem från jobbet.. skönt att denna helg är över, har vart slitit. Men nu ligger man i sängen iaf. Imorgon ska jag försöka gå upp ganska tidigt för att få lite färg av solen :) Sen fixa lite saker. Jag vill verkligen att livet ska börja flyta på snart :(? Varje jävla dag är en fucking kamp för mig, livet leker inte ens och har inte gjort det sen jag gick i 7an och det är 6 år sen. Skulla vilja spola tillbaka tiden och göra om massa så kanske det inte hade vart såhär. i 7an valt en annan klass haha jävla idioter allihoppa, fast hade ju killarna såklart dom gilla jag. och nu i 1,2,3 har det vart andra komplecerade saker i livet som jag inte vill skriva om. Men klassen älskar jag mest av allt. bästa är dom. Yeye sov dags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: