2011-06-20
 16:45:26

Studentfrukosten 2011

Haha hallå där ! fortfarande folk som är inne och läser , kulkul! Jag har som sagt haft fullt upp, livet har lekt dom här senaste dagarna sen studenten , i LOVE it. Men ska väl försöka uppdatera lite mera nu kanske haha. Här kommer bilder från studenten iaf :D  ( roligaste dagen i mitt liv )







Det var lite student bilder från frukosten, asså dom här personerna älskar jag sjukt mkt , kommer sanka allihoppa. Får nästan lite panik när jag vet att det är slut på det roliga i skolan, utan dom här människorna hade jag nog hoppat av för länge sen. Dom gjorde mina dagar :) ! Bilder från själva kvällen och flaket osv har mamma & pappa. Eller inte från kvällen då, och jag hade absoluit inte tid att hålla på & fotta kan jag ju då säga:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: