2011-06-20
 17:04:37

shoppat har jag med gjort


Mina fina örhängen som jag fick av Maria min faster från hennes butik.
Hon har riktigt fina smycken där fkt. Floristen Mia ligger snett imot strömpis på stan :)


Nytt naglack från H&M :)
Handlade massa smink också men det är inge roligt att se bild på haha.


Hallsband från uropenn kommer inte ihåg vad det kosta men typ 160 kr 50% eller nått sånt haha.
Riktigt fint till ngt enkelt svart linne eller tröjja.


Inhandlade en kavaj idag också, ritkigt skön och satt perfekt. jag avgudar den,
skönaste jag har haft på mig och skit snygg på ! gladis ! den är från H&M 299 kr.
Finns i rosa,grått och ? kanske bara va så. och svart såklart !

Har handlat lite strandklänningar , trosor , vardags toppar osv också men har inte tagit bild och orkar inte göra det häller haha. Nu ska jag ladda ner ngn bra film och bädda ner mig i soffan efter en lång dag på stan med min kusin Louise. Imorgon blir det ugång med kära Becka , kommer bli kanon skojj ! vina lite.

P u s s a r   &   k r a m a r



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: