2011-06-09
 10:40:45

LOVELY

Är hungrig på frukost, man öppnar kylskåpet det är proppat ändå känner man inte något sug efter något som finns där. hatar när det är så. mackor ? nej. fil? nej ? gröt? nej , smoothie ? nej. kaffe? nej. fan inget passar till frukost idag haha. Blir säkert att jag hoppar frullen idag, inte bra ! men allt känns usch. Iaf nu ska jag sminka mig och fixa lite, för jag, bea och ck ska in till stan och handla lite fint eller nått. haha tänkte hitta ett par fina smycken. Sen så fick jag sms från posten igår att mina skor är på väg som jag beställde. WEiiiiiiiiiii! dom kommer fram i tid ! hoppas dom passar nu.

Dom här är det, lovely. Så jävla fina ? 299 kr från Nelly.com 14 cm klack. Love it ! Idag ska dom komma lallala, om jag har otur kommer dom imorgon men det tror jag inte. Har köpt ett par reserv student skor ifall dom inte passar. Men det är dom här jag verkligen vill ha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: