2011-06-07
 19:08:03

Helvete var ordet.

asså jävla balle, fitt sko affärer säger jag bara. eller mina äckliga fitt fötter kanske jag ska säga ? jag hittar absolut inga bra skor, har jag min sko storlek får jag inte på mig klackar för dom är för smala tar jag större storlek blir dom för långa. Äckliga korta breda fotjävlar jag har. Tror fan jag skippar studenten snart asså, haha har ingen klänning som känns bra och inga skor !? det ända som känns bra är håret haha. Så imorn blir det ännu en dag på jakt efter skor antar jag, men kan inte hitta hur mycket jag än letar för har letat en månad i varje dag snart och det kommer ju knappast in några nya imorgon som passar. Blä nu ska jag gråta hejdå. 

B a j s  k o r v ,     b l ä ä



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: