2011-07-03
 12:25:10

Gårdagen , Lördags


Grillspett sattt fint innan jobb passet !



Riktigt gott var det, höll mig mätt på jobbet kan jag ju säga ! Men fyfan vad jobbigt det är att jobba i denna värme, herregud och vi har ingen luft i resturangen , alla gäster svettades fan, tänk er hur varmt det var för mig då? full fart i resturangen sprang som en tok fram och tillbaka i helvetes svarta byxor och svart spendrups tshirt. Nä fy , Idag ska jag fkt bara ta det lungt hemma tror jag :O ojoj minns inte sist jag bara var hemma. Får se om det håller. Jag ska iaf ha en vit månad!! så ingen alkohol förens jag och louise åker till Spanien ! ;D önska mig lycka till. ska klara detta fan. Anledningen till att jag inte ska dricka alkohol är Emmas fel ! så nu vet ni det.

E m m a s    f e l !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: