2011-04-08
 22:07:45

Börjar om på nytt

Heeeeejsan!
Jaha nu har jag börjat om på nytt med min blogg, kände för en nystart helt enkelt. Idag har det vart blandade känslor kan man säga, mycket tårar i början av dagen sen ringde Emma Palmqvist och räddade mig, så nu sitter jag hemma hos henne.. Hon bjöd på grillat och fyfan vad gott det var har inte ätit grillat sen i sommras. Vi kom iallafall nyss hem, vi har vart ute på en åk tur och jag lät Emma köra lite bil, det var det läskigaste jag har vart med om, riktigt farligt var det. haha

smoke

När vi var ute på en åktur träffade vi min bror & hans polare medans de rökte. Iallafall nu ska vi äta lite godis och kolla på pip larsson hahha , älskar gamla barn filmer !

godis

Mums visst ser det gott ut ;D !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: